פילאטיס או TRX

כמו שאתם זוכרים מהפוסט הקודם שלי פילאטיס אני מתרגלת פילאטיס מכשירים מעל לחצי שנה ברציפות
והכל טוב ויפה ואני מרגישה שאני עושה את כל התרגילים טוב ואכן מקבלת תועלת מהכל, אבל יש לי נטיה
כל הזמן לגוון בדברים ולרצות לחדש לכן אני מתעניינת וחושבת על להחליף את הפילאטיס לטובת משהו אחר.

שמעתי שהטרנד שכולן עושות כרגע הוא TRX אבל חוץ מזה אני גם מחפשת אולי משהו בחדר כושר עם מגוון של חוגים שאפשר להתנסות בהם ואולי גם קצת לבצע התעמלות עצמאית בחדר כושר עצמו.

 

יש ייתרונות לשני הכיוונים, מצד אחד תמיד טוב שיש מדריך בקבוצה שמסביר את התרגילים וגם המבנה עצמו של השיעור חשוב מאוד, מצד שני הגמישות של השעות שאת יכולה בכל שעה או יום שנוח לך פשוט ללכת לחדר כושר ולהתעמל כשעה היא מאוד חשובה כשאת אימא עם לו"ז שיכול להשתנות בכל רגע.

 

בעבר בהתחלת תקופת ההריון שלי (ואו זה נראה כבר די מזמן) הייתי מבצעת הליכות יחד עם בעלי אך מעולם לא הרגשתי את האפקטיביות של זה, ולרוץ נראה לי זה יותר מידי אינטנסיבי בשבילי כך שאני לא חושבת על זה באופציה כרגע, אגב בסוף התקופה עשיתי התעמלות לנשים בהריון בכללית ושם נחשפתי לסוג ההתעמלות שהיא מאוד דומה לפילאטיס.

 

אני אשמח אם ישנן כאלו שהתנסו בTRX או יכולות להמליץ על משהו אחר שהם מעדיפות, תכתבו לי בתגובות.

בכל מקרה אני מבטיחה לעדכן בהמשך מה בחרתי ואיך זה מרגיש בתקווה שזה יעזור לכן להחליט האם כדאי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>